Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Самчитайлик

Зайчик

Здогадайтеся, які слова пропущені, та допишіть рими у віршовану казку.

Сіє з хмари білим-білим,
Сипле за кожуха,
Мерзне в лапки зайчик сірий,
Мерзнуть довгі _ _ _ _.

Замело усі стежини,
Морозець щипає.
В зайця сіра кожушина,
Білої не має.

Коли шуби роздавали,
Він ходив у гості.
Що робити, він не знає,
Мерзне куцохвостий.

...

Наталя Тріщ

Цікаво, що трапилося із зайчиком далі? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”! Адже лише в ній ви знайдете продовження цієї захопливої віршованої історії, прочитати яку зможуть навіть маленькі читачі-початківці. Саме вони допоможуть її завершити, вставивши слова-рими, а також обговорять із друзями подані у журналі цікаві запитання до вірша.

Цікаві історії про звірят для читачів-почаківців можна знайти і в інших випусках журналу.

Котячі віршики” (“Джміль”, 2020, № 2) — веселі віршики про котячі справи та котячі звички.

 

Як "говорять" жабки” (“Джміль”, 2020, № 7-8) — кумедний віршик про кумкання жабок різними мовами світу.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Прочитайте вірш із дітьми. Про яку пору року в ньому йдеться? Які слова використала поетеса, щоб описати її? Запропонуйте дітям знайти інші влучні образи, щоб "змалювати" цю пору року. Чому зайчик мерзне?

Чому він вважає, що біла кожушина його зігріє? Як поетеса описала зміну пір року? Коли у вірші це відбулося? Яка на вигляд дівчина-весна? Запропонуйте дітям придумати власний варіант закінчення історії.

Бесіда за змістом вірша стане в пригоді на уроках інтегрованих курсів "Українська мова та читання", "Я досліджую світ", занять чи уроків з розвитку мовлення, допоможе в розгортанні інтегрованих днів, тижнів, місяців.

<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2021)