Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Космічна станція

Чи можливе життя на Венері?

ВЕНЕРА — друга від Сонця планета. За своїм розміром, масою та будовою вона подібна до Землі. Але в усьому іншому ці дві планети абсолютно різні (див. "Джміль" № 10, 2019).

Що це за газ?

Фосфíн — отруйний безбарвний газ, який має різкий запах несвіжої риби.

В атмосфері Землі він з'являється завдяки життєдіяльності деяких бактерій, грибів, водоростей і червів. Джерелом цього газу можуть бути також блискавки, падіння метеоритів і вулканічна активність.

Ну що, готуємося до зустрічі з венеріанцями? Ще зарано, адже… А от чому сподіватися на швидкий контакт із жителями планети-сусідки зарано, дізнаються лише читачі друкованої версії журналу “Джміль” — вони і тільки вони стануть учасниками космічної експедиції на Венеру і дізнаються, як фосфін з’явився на цій планеті, а також влаштують власноручне виверження вулкану — майже точнісінько такого, як на Венері.

Відчуйте себе дослідниками космосу — здійсніть мандрівку на “"Іржаву" планету Марс” (“Джміль”, 2019, № 7-8). На вас чекають космічна подорож на червону планету і репортаж зі справжнісінького марсохода.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе поглибити знання дітей про Венеру, другу від Сонця та шосту за розміром планету Сонячної системи. За розміром вона майже така сама, як Земля. Вчені вважають, що на початковому етапі існування Венера була дуже схожа на Землю.

Запропонуйте дітям з’ясувати, чим подібні Венера і Земля, дослідити, як люди вивчають цю планету, які її таємниці вже відкриті. Можливо, на Землі й на Венері є схожі куточки? Влаштуйте з дітьми виставку венеріанських пейзажів. Про що хочуть дізнатися науковці? Чому це важливо для мешканців Землі?

Матеріал можна використати на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”. Він допоможе також розгорнути освітні ситуації, провести заняття з ознайомлення з довкіллям, інтегровані уроки / заняття, дні, тижні, місяці тощо.

<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2021)